Englishعربي
product_image_name-Jumia Book-كتاب مبادئ تسويق الخدمات-1

Share this product

كتاب مبادئ تسويق الخدمات

EGP 1,400.00

Few units left

Free delivery to 6th of October

Promotions

Delivery & Returns

Choose your location

Pickup Station

Free delivery
Ready for pickup between 13 October and 14 October if you place your order within the next 11hrs 33mins

Door Delivery

Delivery Fees EGP 20.00
Ready for delivery between 13 October and 14 October if you place your order within the next 11hrs 33mins

Return Policy

You can return your item for free within 14 days of delivery if it is eligible. Any visible defects must be reported within 48 hours. Check our return policy forDetails

Seller Information

Arab Nile Marketplace

50%Seller Score

57 Followers

Follow

Seller Performance

Shipping speed: Poor

Product details

تتسم الخدمات بخصائص فريدة تميزها عن المنتجات المادية الملموسة الأخرى وتترتب عليها أثار وانعكاسات هامة على أسلوب رجال تسويق الخدمات المحترفين في صياغة عروض خدماتهم وترويجها وتسليمها لعملائهم. ويطرح كتاب "مبادئ تسويق الخدمات - الطبعة الخامسة "أُطرًا واضحة لفهم الخدمات وتسويقها الفعال. يقدم هذا الكتاب الدراسي الشامل مدخلاً كاملاً ووافيًا لدارسي تسويق الخدمات، وقد تم تعديله وتحديثه بالكامل ليعكس أحدث النظريات والتطبيقات في هذا المجال

Specifications

Key Features

·         عدد الصفحات: 944

·         سنة النشر:2009

·         الناشر: مجموعة النيل العربية

 

Specifications

  • SKU: JU030BKAEMB7NAFAMZ
  • Color: white
  • Main Material: paper
  • Author: ادريان بالمر

Verified Customer Feedback

See All

Verified Ratings (1)

1/5
1 out of 5

1 verified rating

Product Reviews (0)

Customers who have bought this product have not yet posted comments.

كتاب مبادئ تسويق الخدمات

كتاب مبادئ تسويق الخدمات

EGP 1,400.00

Recently Viewed

See All