product_image_name-Generic-Blue Ocean Strategy - by :  W. Chan Kim-1

مشاركة هذا المنتج

Blue Ocean Strategy - by : W. Chan Kim

جنيه 85.00
جنيه 160.0047%

In stock

مصاريف الشحن تبدأ من جنيه 20.00 الي 6 اكتوبر وفر ١٠ جنيه على مصاريف الشحن عند الدفع مسبقا

عروض

التوصيل والارجاع

اختار العنوان

محطة الاستلام

مصاريف الشحن جنيه 20.00
جاهز للاستلام بين يوم ‎٣٠ أبريل‎ و يوم ‎٠١ مايو‎ عند الطلب في غضون ‎2hrs 9mins

توصيل للمنزل

مصاريف الشحن جنيه 35.00
يتم التوصيل بين يوم ‎٣٠ أبريل‎ و يوم ‎٠١ مايو‎ عند الطلب في غضون ‎2hrs 9mins

سياسة الارجاع

يمكنك ارجاع اغلب المنتجات خلال 14-30 يوم من تاريخ الشراء، مع ضرورة الإبلاغ عن وجود اي عيب ظاهر في خلال 48 ساعة، للإستثناءات والشروط راجع سياسة الإرجاع من هنا.تفاصيل

بيانات البائع

Novel's

80%تقييم البائع

210 المتابعين

تابع

أداء البائع

معدل سرعه توصيل الطلب: جيد

تقييم الجودة: جيد

تقييم العملاء: جيد

مواصفات المنتج

In this perennial bestseller, embraced by organizations and industries worldwide, globally preeminent management thinkers W. Chan Kim and Renee Mauborgne challenge everything you thought you knew about the requirements for strategic success. Recognized as one of the most iconic and impactful strategy books ever written, BLUE OCEAN STRATEGY, now updated with fresh content from the authors, argues that cutthroat competition results in nothing but a bloody red ocean of rivals fighting over a shrinking profit pool. Based on a study of 150 strategic moves (spanning more than 100 years across 30 industries), the authors argue that lasting success comes not from battling competitors but from creating "blue oceans"--untapped new market spaces ripe for growth.

BLUE OCEAN STRATEGY presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any organization can use to create and capture their own blue oceans. This expanded edition includes:

  • A new preface by the authors: Help! My Ocean Is Turning Red
  • Updates on all cases and examples in the book, bringing their stories up to the present time
  • Two new chapters and an expanded third one--Alignment, Renewal, and Red Ocean Traps --that address the most pressing questions readers have asked over the past 10 years

المواصفات

المواصفات الرئيسية

  • Publisher ‏ : ‎ Harvard Business Review Press
  • Publication date ‏ : ‎ January 20, 2014
  • Language ‏ : ‎ English
  • Print length ‏ : ‎ 280 pages

المواصفات

  • SKU: GE810BM08MCSCNAFAMZ
  • الموديل: N 0
  • الخامه الرئيسية: paper

آراء العملاء الموثقة

عرض الكل

‎ 2 ‎ تقييمات موثقة للمنتج

5/5
5 out of 5

‎ 2 ‎ تقييمات موثقة للمنتج

تعلييقات المنتج (1)

5 out of 5

Very good

Good packaging and content, recommend it to any interested readers

٠٧-٠٤-٢٠٢٤بواسطه ‎Shams Eldeen Magdy‎
شراء موثق
Blue Ocean Strategy - by :  W. Chan Kim

Blue Ocean Strategy - by : W. Chan Kim

جنيه 85.00
جنيه 160.0047%

المنتجات التي تمت مشاهدتها مؤخرًا

عرض الكل