يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط "cookies"
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط. لمزيد من المعلومات حول كيفية استخدامنا لملفات تعريف الارتباط ، يمكنك قراءة إشعار الخصوصية وملفات تعريف الارتباط الخاص بنا. ملفات تعريف الارتباط وسياسة الخصوصية
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط. لمزيد من المعلومات حول كيفية استخدامنا لملفات تعريف الارتباط ، يمكنك قراءة إشعار الخصوصية وملفات تعريف الارتباط الخاص بنا. ملفات تعريف الارتباط وسياسة الخصوصية
1 units left
يمكنك إرجاع المنتج مجانًا خلال 14 يوم من الاستلام إذا كان مؤهلًا للإرجاع. يجب الإبلاغ عن أي عيوب ظاهرية خلال 48 ساعة.لمزيد من التفاصيل راجع سياسة الإسترجاع
Kotobna Books Marketplace
86%تقييم البائع
107 المتابعين
معدل سرعه توصيل الطلب: متوسط
تقييم الجودة: ممتاز
Changing client behavior in big pharma
Mostafa Nagib
My professional growth started with one question: What is the best way to connect the dots to navigate the complexity of massive volumes of data?Through this discovery process, I realized there is no shortage of data but there is certainly a scarcity of meaningful information that inspires savvy decision-making to create commercial strategies that enable you to capture and maintain the attention of the key players in the Big Pharma health-care domain.This book offers you the compelling opportunity to make a huge impact on your commercial results and elevate your career in this highly competitive industry.You will learn how to:_See and understand marketing from a new, unique perspective_Develop your insightful and incisive_Marketing Opportunity Map_Cannon-proof your marketing decisions_Identify leverage points you can use to your advantage_Know how to target the market for your ever- increasing successلم يتم تقييم المنتج بعد