يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط. لمزيد من المعلومات حول كيفية استخدامنا لملفات تعريف الارتباط ، يمكنك قراءة إشعار الخصوصية وملفات تعريف الارتباط الخاص بنا. ملفات تعريف الارتباط وسياسة الخصوصية
جاهز للإستلام من ١٨ ديسمبر إلى ٢٢ ديسمبر إذا أكملت طلبك خلال 21hrs 3mins
توصيل للمنزل
مصاريف الشحن 20.00 جنيه
جاهز للتوصيل من ١٨ ديسمبر إلى ٢٢ ديسمبر إذا أكملت طلبك خلال 21hrs 3mins
سياسة الارجاع
يمكنك إرجاع المنتج مجانًا خلال 14 يوم من الاستلام إذا كان مؤهلًا للإرجاع. يجب الإبلاغ عن أي عيوب ظاهرية خلال 48 ساعة.لمزيد من التفاصيل راجع سياسة الإسترجاع
Arts Marketing Insights: The Dynamics of Building and Retaining Performing Arts Audiences is a comprehensive resource that explores effective strategies for developing and maintaining performing arts audiences.
Key Features
In-depth Analysis: Offers a thorough examination of arts marketing dynamics.
Audience Development Strategies: Provides actionable insights for building and retaining audiences.
Expert Contributions: Features insights from renowned authors Joanne Scheff Bernstein and Philip Kotler.
Targeted for Professionals: Ideal for those in the arts sector looking to enhance audience engagement.
المواصفات
المواصفات الرئيسية
Arts Marketing Insights: The Dynamics of Building and Retaining Performing Arts Audiences, Ed. :1 BY Joanne Scheff Bernstein - Philip Kotler John Wiley & Sons Copyright 2006