product_image_name-Jumia Book-كتاب مبادئ تسويق الخدمات-1

Share this product

كتاب مبادئ تسويق الخدمات

EGP 940.00

Few units left

Delivery fees from EGP 20.00 to 6th of October. Save 10 EGP on shipping with prepaid payment

Promotions

Delivery & Returns

Choose your location

Pickup Station

Delivery Fees EGP 20.00
Ready for pickup between 30 April & 01 May when you order within next 2hrs 38mins

Door Delivery

Delivery Fees EGP 35.00
Ready for delivery between 30 April & 01 May when you order within next 2hrs 38mins

Return Policy

Free return within the legal return period from 14 to 30 days, and if they meet the terms & conditions, with the need to report any apparent defect within 48 hours. For more details about return policy.Details

Seller Information

Arab Nile Marketplace

100%Seller Score

56 Followers

Follow

Seller Performance

Order Fulfillment Rate: Excellent

Quality Score: Excellent

Customer Rating: Excellent

Product details

تتسم الخدمات بخصائص فريدة تميزها عن المنتجات المادية الملموسة الأخرى وتترتب عليها أثار وانعكاسات هامة على أسلوب رجال تسويق الخدمات المحترفين في صياغة عروض خدماتهم وترويجها وتسليمها لعملائهم. ويطرح كتاب "مبادئ تسويق الخدمات - الطبعة الخامسة "أُطرًا واضحة لفهم الخدمات وتسويقها الفعال. يقدم هذا الكتاب الدراسي الشامل مدخلاً كاملاً ووافيًا لدارسي تسويق الخدمات، وقد تم تعديله وتحديثه بالكامل ليعكس أحدث النظريات والتطبيقات في هذا المجال

Specifications

Key Features

·         عدد الصفحات: 944

·         سنة النشر:2009

·         الناشر: مجموعة النيل العربية

 

Specifications

  • SKU: JU030BKAEMB7NAFAMZ
  • Color: white
  • Main Material: paper
  • Author: ادريان بالمر

Verified Customer Feedback

See All

Verified Ratings (1)

1/5
1 out of 5

1 verified rating

Product Reviews (0)

Customers who have bought this product have not yet posted comments.

كتاب مبادئ تسويق الخدمات

كتاب مبادئ تسويق الخدمات

EGP 940.00

Recently Viewed

See All